به نظرم این رو پشتیبانی آنلاین آواژنگ که در همین انجمن هم عضو هست؛ پاسخ بده، خیلی بهتر باشه! از ایشون کمک بگیرید:نقل قول:
برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید !برای عضویت اینجا کلیک کنید ]
Printable View
به نظرم این رو پشتیبانی آنلاین آواژنگ که در همین انجمن هم عضو هست؛ پاسخ بده، خیلی بهتر باشه! از ایشون کمک بگیرید:نقل قول:
برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید !برای عضویت اینجا کلیک کنید ]
سلام خدمت شما دوست عزیزنقل قول:
بایوس بتا رو اپدیت کنید . تنظیمات رم را دستی ست کنید . مشکلی بود برای گارانتی تشریف بیارید .
با تشکر :11():
خیلی ممنون.
الان میریزم روش و از بوت آپدیت میکنم نتیجه رو اینجا اعلام میکنم.
ممنون از پیگیریتون
بله هیچ مشکلی نیست . این بایوس توسط خود گیگابایت منتشر میشه . وقتی پسوند d دارد . در مراحل آخر تست هست .نقل قول:
با تشکر :11():
دوستان متاسفانه با آپدیت بایوس و انواع تنظیمات دستی و اتوماتیک مشکل برطرف نشد و هنوز پابرجاس.
فکر میکنم بایدحضوری برم خدمت دوستان آواژنگ. البته منتظر جواب گیگابایت به ایمیل هم هستم شاید فرجی شد
امیدوارم مشکلم زودتربرطرف بشه چون از پایان نامم خیلی عقب هستم. :(
راستی آدرس آواژنگ رو لطف میکنید بگید؟
موفق باشید
این رو بررسی کنید:
نقل قول:
ارسالی توسط پشتیبانی شرکت عقیق رایانه:
درخدمت شما هستیمنقل قول:
نشاني: میدان ونک - خیابان گاندی جنوبی - کوچه 25 - شماره 24 - ساختمان آواژنگ - طبقه همکف
استان: تهران
تلفن: 021-87113
نشاني: میدان ونک - خیابان گاندی جنوبی - کوچه 25 - شماره 24 - ساختمان آواژنگ - طبقه همکف
F3-2666C12D-16GTXDنقل قول:
F3-2666C12D-16GTXD
چون قبلا خودتون تست کردید فکر نکنم مشکلی داشته باشه
دوستان امروز مادربرد رو بردم گارانتی و تحویل دادم.
یه سوال داشتم
الان تو سایت پیگیری وضعیت رو این ثبت کرده : کالای شما وارد فرایند تعمیر شده است
این یعنی داره روش تعمیر سخت افزاری انجام میشه؟
اول تست میکنند . فعلا تو بخش qc in هست . تست میکنند . بعد مشخص میشه تعویض میشه یا رفع عیب .جای نگرانی ابدا نیست . چند قطعه smd دور اسلات هست که به آسانی مشکل حل میشود.نقل قول: